Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Εγώ, να σε σεργιανίσω..ήθελα..





















Ένα...τακ-!-
και μετά...τίποτα
Τακ
και
τίποτα

Και πού πας-;-
Μου λες, που πας-;-
Μόνη
μέσα στην ατέλευτη νύχτα
Μόνη
και
..μικρή

Πως ήθελα

να σε ταξιδέψω εγώ
το ξέρεις-;-

Στα χέρια

εγώ να σε σηκώσω
το ξέρεις-;-
Να πάμε μαζί
σαν τότε
να σεργιανίσουμε
στις πλατείες
Να μου χαμογελάς...

Ήρθα γυμνή

και μόνη
και σου μίλησα
και μ' άφησες
να σε φιλήσω
και νόμισα πως μου ΄πες
το στερνό..παιδί μου
κι έκλεισα τ' αυτιά μου
κι έφυγα
και δεν κατάλαβα
δεν άκουσα..
"μ' αγαπάς-;-"
δεν άκουσα... μ' ακούς-;-

Τακ

κι έκλεισαν τα μάτια σου
αυτά τα μάτια σου
τα...σαν πράσινα
σαν...γαλάζια μαζί
σαν της θάλασσας
όταν της κάνει έρωτα
ο άνεμος αγριεμένος
και την παθιάζει
και τη χορεύει
στις ανάσες του

Να μη χαθούν τα μάτια σου
μ' ακούς-;-
Μη βρέξει
και κρυώσεις..
πες μου, πως μ' ακούς-!-

Ήθελα πάντα
να σε ταξιδέψω στα χέρια
άλλο να μη μου κουραστείς

Και σ' ένα "τακ"..
την πόρτα έκλεισες
και πας...
Πού πας μονάχη
μου λες-;-
Πάντα
περίμενες να γυρίσω
κι ύστερα κοιμόσουν
κι ερχόμουν σιγά
ν' ακούω τα σκιρτήματα
του ύπνου σου

Και τώρα πού πας-;-
Θα σε περιμένω κι εγώ
να γυρίσεις.. Ακούς-;-

Πεινάω-!-
Μ' ακούς-;-
Άσε με να γύρω
στο στήθος σου ξανά
να βυζάξω τις ρώγες σου ξανά
είμαι ...μωρό ακόμη..

Κοίτα
παραπατάω..
έχασα τα βήματα
και πέφτω...

Τακ-!-
Κι έφυγαν οι Αυγές
Πες μου
πού πας-;-

Πονάω, σου λέω-!-
Δίχως εμένα
μπορείς...να...πας-;-

Κι αφού μπορείς...
Καλό σου Δρόμο-!-

Έτσι γυμνή
και άδεια
κι ακόμα
πεινασμένο μωρό...
είμαι εδώ
και
Σ' Αγαπώ!!!
Κι ας
μη με πήρες μαζί σου
κι απάντηση
ας μη μου ΄δωσες
Σε αγαπώ!
Να το θυμάσαι!..