Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

ο χορός μας
























θα χορέψεις μαζί μου-;-

Κοίτα-!-
έχω κλειδώσει
τις σκιές

έξω απ' την κάμαρη


Έχω κλειδώσει και

τα κλειδιά

Τις σκιές τους

τις έκαψα

...παραδομένες στην πυρά

Άφησα έξω

ουρανό να
στάζει δάκρυα -

της νύχτας

τα σκοτάδια

Ξεφύλλισα
το θόλο μας

κι έσπειρα
στις σελίδες του

αστέρια
και φεγγάρια

Έχουμε ήχο -

τη βροχή που
στάζει
απ'
τα μάτια μου

Θα γονατίσω

να φτάσω
τ' ακροδάχτυλα

των ποδιών σου -
ένα φιλί ν' αφήσω

δικό σου θεμέλιο..


Ζύμωσα χώμα

κι έφτιαξα γιορτή

εκεί
που
γλύστραγε η άμμος

και βούλιαζε
στο κύμα


Πριν

είχα αδειάσει

τα κουρέλια
του κόσμου μας -

τα γκρέμισα
και
γυρισμό δεν έχουν


Κοίτα

εγώ
δεν είμαι ποιητής
να καρφωθώ στα ξύλα
και
να συλλαβίζομαι..
στροβιλίζομαι
με τις φλόγες
και τον άνεμο

Να γκρεμίσω θέλω
και να χτίσω

Γι αυτό
σου λέω
λοιπόν...

χορεύεις μαζί μου-;-