Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

πού είσαι;...

Σου έγραφα όλο το βράδυ Διάβαζες; Διάβασες ή, ήσουν εκεί;... Εγώ μέρα δεν είμαι μήτε νύχτα... Ούτε τώρα είμαι στο κενό... Πού, στ' αλήθεια είσαι εσύ; Εγώ πάλεψα ...πάλευα συνέχεια να ξεμαρκάρω το χνώτο σου τηλεπαθητικά, βέβαια, πάντα με έντονους ήχους Εσύ πάλεψες με το μεθύσι εκείνης της νύχτας; Εγώ φόρτωνα ενέργεια τρελού Εσύ, είδα σου λέω, ένιωθες... πλάτη κολλημένη στους ρυθμούς μου Φαινόταν ότι χόρευες... Εγώ ένιωθα ότι ήσουν εδώ Εδώ κι εδώ δηλαδή Η μπάρα αφρίζει αλκοόλ και...χλιμίντρισμα Άφριζε χτες Σήμερα, δίχως ψυχή - μια ανάμνηση είναι απ' αυτές τις δυνατές του...ονείρατος Και... γύρω κόκκινοι τοίχοι, δίχως τείχη, μόνο αγρύπνια πόθου Που και που θυμάσαι;... Θυμάμαι ίσκιους και επιθυμίες σε μονωμένο δωμάτιο ...έτσι, νόμισες ότι δεν υπήρξαν διαρροές... Όμως...γελιέσαι γιατί, εγώ κι οι άλλοι συρθήκαμε στη νύχτα μπουσουλώντας - κι εσύ, βέβαια, πρώτος αριθμός! Πολλές φορές σκέφτομαι... ...έχουνε φύλο οι αριθμοί ή, τους σκορπίζουν οι αύρες;... Εσύ τί λες; Τί βίωσες; Εγώ βιώνω... και ... βιώνω ένταση!... Δεν είμαι στη Γη... Δεν έχω τόπο να είμαι ...Μάλλον, είμαι χείμαρρος της φαντασίας ...κι αυτό... είναι τ' όνομά μου Σ' αρέσει; Τί καις; Κι αν καις... κόψε συνήθειες