Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

αληθινά αληθινό-;-..






















σχόλιό μου, στη δυνατή ανάρτηση της φίλης Ροζάννα Καροπούλου:

άπειρες φορές, από χρόνια παιδικά, προβληματίστηκα κι εγώ, για το τι είναι αληθινό. πρόσφατα, συνέδεσα την Αλήθεια με την Αλητεία - εκείνη την Αλητεία, που θυμίζει Γώγου Κατερίνα και τους Καταραμένους των καιρών, τη λαμπρή Αλητεία της Αλάνας, του σεργιανίσματος, προς ιχνηλάτηση, κι αναζήτηση - ακόμη και της ουτοπίας. και ξέρεις; κάθε φορά κατέληγα στο Μέγα Ψέμα - αυτό που σε τρελαίνει διψασμένα σαν Όνειρο. και μετά, στη Μέγιστη Μοναξιά των Ορειβατών της Αποκάλυψης ή των Γενναίων του Έρωτα, που μένουν, για πάντα σε κάποια χείλη, με γδαρμένη την καρδιά, και το νου στην τρικυμία, κι ανατρέπουν το θνητό του ναυαγού, με την ανάδειξη της πρόστυχης Ιθάκης, που ξέχναγε πάντα να υπάρχει.. - Ευαγγελία Πατεράκη -

Ροζάννα Καροπούλου:

ΘΕΛΩ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΟΡΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ Α Κ Ρ Ι Β Ε Ι Α ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ "Α Λ Η Θ Ι Ν Ο"....ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ: ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ+TON MANO+ΤΗΝ ΤΖΕΝΟΥΛΑ(ΕΝΕΚΑ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΩΝ ΜΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΕΩΝ..),ΜΑ ΜΕ ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΑΝ...ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑΓΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ,ΜΑ ΗΔΗ ΕΚΔΡΑΜΟΥΝ ΛΟΓΩ ΦΩΤΩΝ...ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΣΤΑ Κ.Ε.Π.,ΜΑ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ,ΛΟΓΩ ΠΕΡΙΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ...ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΣΤΟ 11880,ΜΑ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ...ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΤΑΝΘΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ;;;;;;ΜΗΠΩΣ, ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΙΝΑΙ Μ Ο Ν Ο ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΕΤΑΙ ΔΙΧΩΣ ΕΜΦΑΝΕΙΣ ΛΟΓΟΥΣ;;;;;