Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

το αιώνια ντροπιαστικό

Χαίρεται, περάστε..! Καθίστε, περάστε..! ο θρόνος σας, καθίστε, περάστε, να  χαίρεσθε. μην κάθεστε, σταθείτε. το βήμα..! το βήμα σας. ο θρόνος, το βήμα σας, καθίστε, σταθείτε, περάστε..!
το φουλάρι σας, το κομψό παπούτσι σας. η γόβα σας, το σκαρπίνι σας, το σάλι σας. Χαίρεται, περάστε, το παπούτσι σας..!
το κουστούμι σας, το σακάκι σας κύριε, το κουστούμι σας..! το φόρεμά σας, κυρία μου, το σάλι σας...!
τα σάλια σας, χαίρεται κυρία μου, κύριέ μου, τα σάλια σας..! τα ερπετά σας, τ' αυτιά σας, ο θρόνος σας..! τα χέρια σας..κυρία μου περάστε..! κύριέ μου το λουστρίνι σας.
το προφίλ σας, το ανφάνς σας, τα χάλια σας..ωπ..! το χαλί σας, το χαλί μας..καθίστε, σταθείτε, το αιώνιο ωραίο σας, περάστε!
το σπίτι του τρόμου, πιο ΄κει, μα καθείστε, σας παρακαλώ, τα λόγια σας..! τα φτερά σας, τα πασούμια σας, τα χάλια σας..! Κυρία μου, Κύριέ μου, θεός φυλάξει, η αθανασία σας..!
περάστε, παρακαλώ, ο λόγος σας, τ' αχαμνά σας, τα φούμαρά σας, η μαθητεία σας..! η διδασκαλία σας, μας αυνανίζει περάστε! η αθανασία σας, το στέμμα σας, το χάλι σας, καθίστε!..

* τ' αυτιά σας! μη σκοτίζεστε! ο λαός σας πεινάει, κι ο όχλος, σας χειροκροτεί. μη μασάτε..! Κύριέ μου η ωραιότητά σας.. μη μασάτε. τρίζουν τα κόκαλα των νεκρών. αυτό. απλά... περάστε τα χάλια σας, κι οι τιράντες σας κύριε..προσέχτε τις τιράντες σας*



Προμηθεύς Πυρφόρος