Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

έρωτας κι επανάσταση



Ατέρμονη πηγή ροών, ανέμων, σπαραγμάτων - σκισμένα τα χείλη σου / του πάθους μαχαιριές, / σπαθιά που δε λαθεύουν / τα καρφιά της γλώσσας σου / το σάλιο σαγιτεύει έρημο / γεωτρύπανο της σάρκας / να χύνονται άδολα τα αίματα - καθάρια βροντών / Πολεμιστής σου να είμαι, και πολεμίστρα της ανάσας σου / να γαντζώνομαι με τα νύχια στην ατιθασότητα της στύσης σου / Προσκυνητής σου και Μάγος / να σε καρφώνω στο κέντρο, σε μύηση μοναδική / Nα σε χαράζω με την πένα μου, και / να ουρλιάζεις πυρκαγιές. / Ύστερα, μετά την κατάκτηση / να σου ανοίγομαι εγώ - στοά μυστικών κόσμων -/ πειρατής μου να γίνεσαι, / να σε κουράζω κι άλλο / για ΄κείνο τον αλήτικο τριγμό της φαντασίας σου. /  Κλέφτης των μυστικών μου Εσύ. Αλληλουχία αέναη βογκητών φωτονίων στο υπερπέραν των αισθήσεων.
Οι γραφές τότε, θα ξεκλειδώσουν κεραυνούς. Οι κυβερνήσεις έτσι θα πέσουν, και ο θεός θα έχει λόγο αντρόπιαστα, να γουργουρίζει στην ξενιτιά του _______