Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

Βραβείο Φιλίας

Μια ενδιάμεση στάση, λοιπόν, για να παραλάβω το βραβείο μου, από την φίλη pandoras-bookmarks.blogspot.com/, και να ευχαριστήσω όλους εσάς που με επισκέπτεστε φίλοι μου.

Σχετικά με το βραβείο, αναφέρω κι εγώ με τη σειρά μου τα εξής:

«Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις. Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι. Δεν ενδιαφέρονται σε βραβεία για την προσωπική τους άνοδο! Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες. Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς! Αυτό το βραβείο για Blog, πρέπει να δοθεί σε οκτώ αγαπημένους σας bloggers, και οι οποίοι με τη σειρά τους, θα το προτείνουν πάλι με τη σειρά τους, σε οχτώ αγαπημένους bloggers ο καθ' ένας τους κ.ο.κ.»

Ευχαριστώ και δίνω τη σκυτάλη στα πιο κάτω blog:

αποσπεριτης
ξωτικό
aremnv.blogspot.com/

marianaonice.blogspot.com/

gefyrismoi.blogspot.com/

notforthemass.blogspot.com/

paterakis-nikos.blogspot.com/

moholy.blogspot.com/

thesocalledfactofrevelation.blogspot.com/

Δε μου αρέσει να επιλέγω, όμως αφού αυτοί είναι οι όροι τους σέβομαι. Ας με συγχωρέσουν όσοι φίλοι δεν αναφέρω εδώ. Θα μου δοθεί σύντομα η ευκαιρία να τους αναδείξω από το blog μου.

Και πάλι ευχαριστώ τη φίλη Πανδώρα, που στάθηκε δίπλα μου και σε δύσκολες στιγμές και μου έδειξε ότι έχει μια ανεκτίμητη καρδιά!...


Υ.Γ. Συγχωρέστε με που δεν τα πηγαίνω καλά με την τεχνολογία και δεν μπορώ να εμφανίσω την εικόνα του βραβείου καθώς και την αυτόματη επαφή σας με τα blogs των φίλων.

Όποιος προτίθεται να με βοηθήσει θα χαρώ πολύ...