Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

το μαχαίρι


















αφιερώνω
στην Κίρκη..

eyes-of-ra.blogspot.com

Δάγκωσα τις αλυσίδες
για να μην
υποκύψω στις
αποκαλύψεις
όπως
δαγκώνεις το
μήλο
για ν' αποφύγεις
τον παράδεισο

Τυγχάνω θνητός -!-
Μ' αποτσίγαρα
στο στόμα
γεύομαι το χώμα
κι αποχρωματίζω
την ανάμνηση

Αν και νωπός
δεν πονώ -!-
Ο Πόνος
με πόνεσε
γι' αυτό
τον αρνούμαι -!-

Πίσω απ' τα σύνορα
γεύομαι το μηδέν
θεϊκότητα να είμαι εγώ
που θνητός κομματιάστηκα
τα βράδια
σαν κλέφτης
μ' ένα μαχαίρι στα
όρια
πλην αστεριών
συν της οργής
που συγκέντρωσα Τέχνη
στ' άδυτα της φωτιάς μου..

Εκτοξεύω φιλί -
ρουκέτα περίτεχνη -
πίσω απ' το
τρεχαλητό σου
όταν τα λόγια σου
ακουμπούν το
ανάστημά μου
και ορίζουν
τον Άνθρωπο -!-

Και
τυγχάνω ημίθεος
να μ' αγαπώ
να αγαπώ εμάς
με πληρότητα
βλέμματος
συν αγκαλιάς
στο βαθύ σκοτάδι
που αντρειεύουν
τα παιδιά..

Φόβος -;-
Μηδέν -!-
Φόβος -;-
Μηδέν -!-
Φόβος -;-
Μηδέν -!-

Είμαι Εδώ -!-
Να το θυμάσαι -!-
Μη λησμονήσεις
τις ρίμες -!-
Είναι μαχαίρι
στο κορμί
των σκοτεινών -!-..

Φιλώ...Σε
κι ακαταπόνητα
μπορώ να
θαυμάζω
ό, τι θωρώ!..
Θωρώ την Αυγινή Ποίηση
μην κρεμαστεί το δείλι..


συνοδεύει ο Λάκης Παπαδόπουλος με:
"Το Βαλς της γειτονιάς"