Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΣΚΟΡΠΙΟΥ -!-


Νεκρός ή Ζωντανός / ακραία κι ασύνορα - λυτρωτικά στακάτα / σημάδια Φάους π' αρνιέται την πρόσμιξη / - Τρελός για ανυπότακτους ορίζοντες και / ξέφραγος ελευσίνιος θαλασσών κι / ουρανού ατελεύτητο / αβόλευτος σε χώμα φραγής.

Στα στενά σμίλεψα μόνο φιλιά, μη μου ξεφεύγουν και ψήγματα σάλιου. Ολόκληρο κορμί νου αντάρτη, σε ακατέργαστη πορεία έρωτα. Πλην αναβαθμίσεων σε βυθίσματα καθημερινά. Δεν αναβαθμίζονται, μάτια μου, τα ουρλιαχτά των λεύτερων. Οι ΕπαναΣτάσεις είναι πάντα ατρόμητες μήτρες Οργασμών. Δεν περιγράφονται οι Φωτιές.

Σου είπα -;- Για την πεταλούδα που χόρεψε τον άπειρο χορό -;-.. Ατσαλάκωτοι ρεμβασμοί σ' ένα κρεβάτι σύμπαν.

Δεν τελειώνουν οι πρωτόγονοι σπαραγμοί τις νύχτες των παθών. Αδούλωτες ματιές τ' αστέρια -!- Κι αν πέφτουν είναι που σφυρίζουν στην κοψιά του Άδη και ανατρέπουν την ισορροπία. Πέταγμα ανεκτίμητης λατρείας στην Άναρχη Πηγή της Φλόγας. Τι κι αν φιλήσεις τα μάτια μου -;-  Δεν έχουν φόβο τα θεριά. Άκρατες ορμές ξέμπλεκων πόθων Πνοής σε Ίσκιου αντάμωμα. Πνοή κι η Φωτιά κι ο Ίσκιος έτσι. Δεν είμαι για να σκαλώσω σε κάποιου κλαρί. Μην τρέμεις, λοιπόν στις εξορύξεις μου. Το τραγούδι έπαιξε νου και ξέφυγε. Παρερμηνευμένη η πίσω αυλή του φεγγαριού, ή εξεπίτηδες γραμμένη αλλιώς.. Μην κολλάς. Πέτα -!-

Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!