Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

οι αλλιώτικοί σας δικοί μου



Έτσι είναι οι φίλοι μου
Ξεθωριασμένα πανωφόρια στο
τέλος του ά κοσμου σας
Τριμμένα στιχάκια στη μέσα τσέπη, που
βγάζει στις φλέβες - ξέφωτο
Αυτοσχέδιες βόμβες στα
σανίδια των θιάσων σας
Περνούν απ' τα μπουρδέλα σας και
φτύνουν εμετό στο βελούδινο πνεύμα σας -
τους μυρίζει γαλλικά αρώματα
πάνω από μπόχα μεσαίωνα κι
ανατριχιάζουν
Ύστερα αγκαλιάζουν πόρνες με
δάκρυ καρδιά
για να διαιωνίσουν το είδος τους -
ιερή αποστολή του πυρός του αιώνιου -
Δεν θα μπερδευτούν ποτέ στα πόδια σας -
αποστρέφονται τα φιδίσια υποδήματά σας.
Αν τύχει και σας συναντήσουν
κάνουν αλυσίδες τα όνειρα, να
σταματήσουν τους εφιάλτες σας.
Δεν έχουν όνομα και
ανταμώνουν σε κατακόμβες, γιατί
οι προβολείς σας τους λερώνουν τα φιλιά
Γρέζια στα μάτια σας οι δικοί μου φίλοι -
κάτω απ΄ της
επαφής σας τους έγχρωμους φακούς.
Μολυβένιοι Εραστές οι του είδους μου φίλοι
Λέσχη σεισμών
κάτω απ' τα λίπη σας..

Επειδή κι εσύ, αλλά
κι εσύ, κι εσύ θα απορείς..
αυτοί είμαστε οι δικοί μου
κι εγώ.
Το δικό μου είδος
δεν προσκυνά -
άκομψο να σέρνεσαι στο χώμα, ή
στα τέσσερα τάζοντας αυταπάτες
γι' αυταπάτες και
δόξες μάταιες. ______________ Προμηθεύς Πυρφόρος

(αφιερωμένο) _____________ Κατερίνα Γώγου - Μεγάλη μου Εσύ, το είδος μου, σε χαιρετά..