Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Πάει κι Αυτό



πάντως, εμείς κάναμε το χρέος μας -
γράψαμε στίχους
αναρτήσαμε φωτογραφίες
/κάποιος ακόμα δηλώνει ήρωας /
ουρλιάξαμε με τις ερπύστριες
δοκιμάζοντας τις φωνητικές μας
Άι σιχτίρι, μας κουμαντάρουν οι μέρες
τι ακούμε; σκυμμένοι στον τάφο μας
καθαρίζουμε μάρμαρα.
μάρμαρο είναι το κορμί μας
και θέλουμε και έρωτες..
γαμώτο! κάναμε κι εχθές το σταυρό μας
ικέτες του μεγαλοδύναμου
/ το χρέος μας - ένας σταυρός, και δάκρυ /
έπαψα να δακρύζω
μας βαρέθηκα
φιλόσοφοι του λίγου μας
να μοιάζει έργο τεράστιο
με τις αλυσίδες στα πόδια
κάνουμε καμάκι στις μοιραίες.
ανεπρόκοπη ζωή.
τρώμε λουκουμάδες
χαλβαδιάζουμε με τα μέλια μας
σύντομα τελειώνει ο χρόνος.
πρέπει και πάλι να
προβάλω τις ικανότητές μου -
να δείξω τους μυς,
τα δόντια..δεν μπόρεσα
ακόμη να ξεπλύνω τις φυλακές μου
τα παπούτσια τρύπησαν
κι ο τάφος μου; λάσπες και λάσπες.
/ τα δικά μου μάρμαρα τα ονειρεύτηκα Πεντέλης. δεν είχα ποτέ.
κάτι  μονάχα τύπου..να το παίζω στις γκόμενες εραστής /
πάλι και σήμερα άνεργος θα είμαι.
δίχως χαμόγελο
και μ' άγρια φάτσα
ποιος θα στραβωθεί να μου δώσει μυστρί;
θ' αφήσω τα ντουλάπια ανοιχτά
να βολοδέρνουν οι κατσαρίδες ελεύθερες
τι μου φταίνε τα έρποντα να παιδεύονται μαζί μου;
κι αυτή θα είναι, νομίζω,
η τελευταία μου ηρωική πράξη.

Καλημέρα στις βιτρίνες κόσμε!
κι εσύ ..ποιητά -!- φόρεσε το καπέλο σου!
οι καιροί βρέχουν κατσαρόλες..

Προμηθεύς ο Πυρφόρος