Κυριακή 1 Μαρτίου 2020

παρακμή


καπιταλιστικές συμμορίες
και μαφιόζικες τρίπλες
η ζωή μας..
στείλαμε τη ζωή μας στο διάολο
με καρναβαλίστικα γέλια
και την αμεριμνησία του ηλίθιου
που πιπιλάει το δάχτυλο
με τη στάλα μέλι που του έσταξαν.

μη μου μιλάς για Άνοιξη
και μη φωτογραφίζεσαι σε ήλιους ψεύτικους!
παντού κανίβαλοι και όσοι
κλείνουν τα μάτια στη ντροπή -
μ' ευχές θαμώνες στ' αναγκαστικά
κι ακόμη διαφημίζονται σαν κάτι
να ξεπουλήσουν ακόμη λίγο
πραμάτεια κι άλλη για τη δήθεν αρετή
στων κατακτήσεων τη χθόνια ματαιότη
στα κόλπα, στις στρατηγικές και
μες στην παρακμή
μη μου το παίζεις άμεμπτος
κι ενάρετος πατριώτης
μη μου το παίζεις άνθρωπος
κι ακόμα και της Τέχνης εραστής.
είναι οι μέρες άβυσσος
και χάος τ' ασυνείδητο "εγώ"
μη μου μιλάς για Άνοιξη προς κάλυψη
οι μάσκες έπεσαν
τεράτων δόντια δάγκωσαν
τη γελοία μας υποταγή._