Τετάρτη, 19 Μαρτίου 2014

συνεργατικό αφιέρωμα



το συγκλονιστικό τρίδυμο της γραφής : Μαρία Ροδοπούλου Myrto Nun, Ματθαίος Ματθαιάδης Africanous Kanibalous, και η φάτσα μου - Προμηθεύς ο Πυρφόρος σε ένα δυνατό αφιέρωμα που, όπως λέει η Μ. Ροδοπούλου:
"Δεν θα μπορούσα να να μην κάνω ένα αφιέρωμα για την ημέρα της ποίησης
λόγω της τεράστιας εκτίμησης που τρέφω για το μεγαλύτερο ποσοστό
των σύγχρονων ζωντανών ποιητών.
Και επειδή οι περισσότεροι με γνωρίζετε καλά ξέρετε και πόσο μπορώ να ομοιάσω" κι επειδή συντασσόμαστε..

* * * Η ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ ΣΠΑΕΙ. ΕΧΟΥΜΕ ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΑΤΕΣ ΠΑΡΕΜΒΟΛΕΣ από: Σοφία Βεκράκου - Φωτοπούλου και Teddie Tzokas* *

να συμπληρώσω μόνο ότι εγώ ο Προμηθεύς ο καιόμενος, αφιερώνω στους οχτρούς ομότεχνούς μου, με ιδιαίτερα αισθήματα:

ΜΑΡΙΑ ΡΟΔΟΠΟΥΛΟΥ:

Πρό -γραφο

"προτιμώ τις σκοτεινές τσόντες εκ λεξικού γραμμένες
- σαν αυτές που βλέπω με τα πόδια ανοιγμένες -
παρά να λέω απ' όλα έχει ο μπαξές
ποίηση πελτές
της Λογοτεχνίας, βέβαια και οι δύο τους χαφιές "

Είστε

Θέατρο Σκιών
Δικαστών Μεγάλων και τρανών
των ασήμαντων μικρών

Αυτοδιόριστοι εκτελεστές τρελών
H μουτσούνα είστε
ατάλαντων γελωτοποιών

στην καλύτερη περίπτωση
αντανάκλαση Θεών Περαστικών

Πληκτρολόγιο η πένα
και οι λέξεις
μια ξεδοντιασμένη χτένα
έμπειρες Υποκλίσεις
-Πρόσεξε μην πάνω μου μελάνι χύσεις -
Θαυμαστές Επικύψεις
Άστοχου ποιείν επαναλήψεις
Σκύβω εγώ , σκύψε εσύ
Σε ποιόν ανήκει το γιαπί;
Τράβα πιο πέρα το κουπί
Μου χαλάει το μαλλί
Πεκινουά με σάλια
Θηλυκά αρσενικά και απ’ «τ’άλλα»
μαλλιαρά, φαλακρά και κάποια με γιαλιά μπουκάλια
στα μπατζάκια κρεμασμένα των λίγο πιο ψηλών
γαβγίζουν μανιασμένα για χάρη των νεκρών
Είστε
Θέατρο Σκιών
Απολυμένων Ηθο-ποιών
Είστε η μεγάλη Επιτυχία
που ξεβράζει η α- κοινωνία

Υ.Γ.

Ευτυχώς που όλα είναι στη δική μου φαντασία
Για φαντάσου, φίλε μου,
να ήταν αλήθεια η παραπάνω ιστορία ...

ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΜΑΤΘΑΙΑΔΗΣ:

Δεν έχεις κόσμε ποιητές
κι εσύ λαέ διανόηση
παρά μονάχα εναν
εναν στρατό παροξυσμού
σκυμμένου στον αφέντη
που κάθε του παραγγελιά
σου μοιάζει με αψέντι
Μπερδεύτηκαν οι ποιητές
με την πολυκοσμία
και γίνανε οι στίχοι τους
άτριχη δυσοσμία

ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ:

πληκτρολόγιο η πένα
και το όργανό σας βδέλλα
"δε σε θέλω"
"δε με νοιάζει
θα μου σκύψεις
και θα κάτσεις"
"δεν το θέλω το βραβείο
είστε παρθεναγωγείο
αλανιάρης είμαι εγώ
βγάλτε μάσκες δεν μπορώ"
έμεινα να σας δουλεύω
ξοφλημένο φαλιμέντο
τέτοια είναι η πενιά σας
αχ και βαχ
η αφεντιά σας!

ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΜΑΤΘΑΙΑΔΗΣ:

Πήρε φόρα η μελάνη
και την κατηφόρα πιάνει
άλλος πάει για το βυζίον
κι άλλος για το εκ φωνών βραβείον
μην πετάτε φλούδες χάμω
εμποδίζουνε τον γάμο
κι όλων των υγρών συμφώνων
στις εισόδους των πνευμόνων
καταλήξεις κι απολήξεις
τρύπιες κάλτσες θα μου δείξεις
Ώρες που μπορώ να γράφω
να σου δείχνω το πιο κάτω
πόσο χαμηλά ξεπέφτει
του νυχιού ο ποιητής
που τον τράβηξε ω κάρο
με το αιδοίο η μοσχάρω
και του εφόρου το μαλλί
του έφυγε απ την κεφαλή ...

ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ:

ανηφόρα κατηφόρα
σπρώξε γλείψε και προχώρα
θέλει λίκνισμα η τέχνη
νόμπελ έχει σ όποιον αντέχει
να το πνίγει το κουνέλι
να γλιστράει σαν το χέλι

ΜΑΡΙΑ ΡΟΔΟΠΟΥΛΟΥ:


"είμαι ο κομήτης / ο δικός σας ο πλανήτης / όλα τα ρεφρέν στην πίστα/
και μετά άστα λα βίστα / θα σου φτιάχνω και στιχάκια / μην μου κάνεις
πια ναζάκια/ σκύψε τώρα ευλογημένη/ είμαι με την ... πένα σηκωμένη/ θα
σου γράφω ελεγείες με τις δικές τους ευλογίες/ θα σου βγάλω και βιβλίο/
μην μ αφήνεις μες στο κρύο/ πάρε με αγκαλιά κρυώνω/ είμαι ποιητής και
για σε τις λέξεις στο ... τετράδιο τς χώνω"

Σοφία Βεκράκου Φωτοπούλου
:έτσι πρέπει να σταθειτε/ και στην ποίηση να μπήτε /μην τραβάτε το
σεντόνι/ η Κικίτσα θα κρυώνει/ τρεμε Αραγκόν Σεφέρη / νέο αίμα ειν τ'
ασκέρι /λικνισμα νέο θα φέρει/ η πενια καλά κρατει στου Ρουβα το μαγαζι /

Teddie Tzokas: Δε θέλω τα βραβεία σας μήτε τα ευσημά σας στον κώλο να τα βάλετε να χαρώ τη μυρουδιά τους!!!!!!!!!!

with love for ever