Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2008

Κατά την ουσίαν ... Ο Μονόλογος του κακομοίρη

Έχουμε πόλεμο ρεεε!
Τσακίσου χαμένε απ' τα μάτια μου
και μη σε ξαναδώ μπροστά μου
Τις σειρήνες, αθεόφοβε,
δεν τις ακούς;
Βομβαρδιστικά, μιράζ,τιράζ
τζίροι πέφτουν,
βόμβες πάνω στα κεφάλια μας
Πέφτουν κεραυνοί!...
Μπουκάλια πέφτουν, πέτρες
και σφαίρες ρε και σφαίρες
Χαμός σου λέω

Άκου... Τ' αηδόνι σπαράζει
στον απάνω κόσμο

Μη μιλάς.
Τί να πεις;

Στερεοφωνικά
ακούω τα βλήματα που ουρλιάζουν
Λιανοπαίδια πελώρια,
μάτια ορθάνοιχτα
μπροστά στη ντροπή
Λιώνουν τα μόριά της στην άσφαλτο
Σα να λιώνουν κατσαρίδες
που όχλος ανέβηκαν απ' την αποχέτευση
Μη μιλάς

Δεν μπορώ να ακούω τη φωνή σου
Ε, και; Έκλεισα και άνοιξα!
Εγώ είμαι τ' αφεντικό εδώ χάμου
΄Αϊ σιχτίρ, επιτέλους
Ώρα που βρήκες να καβατζώσεις τη σκηνή
Κλείδωσε τη βουλή και φύγε!
Κινδυνεύεις σου λέω!
Άκου!...ΣΣΣΣΣ!
Το αηδόνι σπαράζει στον απάνω κόσμο
Αυξήσεις μηδέν. Πώς λέμε κενό;
Ναι ρε! Σκολιό δεν πήγες;
Κ Ε Ν Ο! Κενό! Τίποτα δεν έμαθες εκεί;

Μόνο ματάκια
στις κοριτσίστικες τουαλέτες έμαθες να κάνεις;

Τί; Και να κοιτάς τον μπούστο της φιλολόγου;
Ντροπή σου βρε! Τέτοια μάθαινες;
Ναι, ναι κατάλαβα...
Και γαλλικά και αγγλικά και γερμανικά
και πληροφορική και...παπαγαλίστικα μάθαινες
Ξέρω, ξέρω...οι πανελλήνιες...
Αλλά μάθαινες και ανακύκλωση.
Μη ξεχνάς να ανακυκλώνεσαι!
Προπάντων αυτό: Μη Ξεχνάς να Ανακυκλώνεσαι!

Κι άγχος, ρε! Κι άγχος έμαθες.
Πού το πήγες αυτό; Στην ανακύκλωση;
Και μαύρο έμαθες! Αύριο ...μαύρο...

Έλα λοιπόν αγόρι μου. Εγώ θα στα θυμίζω;

Άκου,
τ' αηδόνι σπαράζει στον απάνω κόσμο
Εδώ, εκεί, παντού!
Μη κλαις αγόρι
Μη κλαις αηδόνι μου,
εσύ τί φταις;
Τί φταίω κι εγώ;
Πιάσαμε πάτο.


Με κίνητρο ένα σχόλιο της φίλης μαρίνας γ